B-Net verzorgt de regie van ecoTips

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds 1 januari wordt de publicitaire werking van zowel het B2B-magazine als de online community van ecoTips verzorgd door Bie Van Cleuvenbergen van B-Net. Dat kondigt Pergamino, de uitgever van ecoTips, aan. De afgelopen jaren verzorgde B-Net de regie voor verschillende media, zowel print als online, en het gaat op deze weg verder.

Hilde De Wachter, zaakvoerder van Pergamino: “Deze samenwerking past in de groeistrategie die we voor ecoTips uitgetekend hebben. We merken enerzijds steeds meer interesse van bedrijven om zich als duurzame organisatie, die aandacht heeft voor maatschappelijk verantwoord ondernemen, te profileren. Anderzijds is er de vraag van onze abonnees om het online aanbod verder uit te breiden, met digitale toegang tot het magazine en extra reportages in een afgeschermde abonneezone. ecoTips magazine brengen we 4 keer per jaar uit. Deze aanpak geeft ons de ruimte om redactioneel een onderscheid te maken tussen artikels en berichten die onze lezers liever digitaal lezen en meer uitgebreide reportages die ze in het magazine terugvinden. Het is een logische stap om de publicitaire werking daar op af te stemmen. Een samenwerking met een ervaren partner als B-Net is voor ons dus een evidente keuze.”

Alle informatie met betrekking tot nieuwe tarieven en contactgegevens voor ecoTips vindt u in onze database.